Decyzją Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego MNiSW-DNS-WUN-6014-16835-2/KŁ/11 z dnia 2011-09-09 Wyższa Szkoła Liderów Społecznych i Mediów z siedzibą w Warszawie otwiera nowy kierunek pod nazwą Organizacja produkcji filmowej i telewizyjnej. Studia są przeznaczone dla osób zajmujących się wystąpieniami publicznymi, którzy planują karierę zawodową w kontekście kształtowania osobowości.
Kontakt z nami

Napisz

W 2005 roku w Brwinowie pod Warszawą powstała Wyższa Szkoła Liderów Społecznych i Mediów. Pierwszym kierunkiem, który uczelnia zaproponowała swoim przyszłym studentom była politologia. Wprowadziliśmy nowatorski system kształcenia na odległość, który oszczędzał pieniądze studenta, Jego czas, dawał możliwość zdobycia wyższego wykształcenia bez konieczności dezorganizacji pracy zawodowej i życia rodzinnego.

Sposób kształcenia oferowany przez WSLSiM to oszczędność czasu, pieniędzy, brak dezorganizacji pracy i życia rodzinnego! Uczelnia umożliwia uzyskanie dyplomu w nowoczesnym i bardzo wygodnym systemie, pozwala na naukę we własnym tempie i eliminuje niedogodności i koszty klasycznego szkolenia w auli wykładowej.

reklama

Technologia laserowa i UV w grawernictwie

marketing, promocja, reklama

(...) Technologia laserowa to bardzo nowoczesne narzędzie, w końcu pierwsze prototypowe urządzenie podobne do lasera, ale jeszcze nim nie będące stworzono zostało dopiero w 1954 roku. Lecz przemysłowe i masowe zastosowanie laserów dopiero zaczynało się kształtować od lat 70- tych, a szczególnym okresem dla nich są lata 90-te. To właśnie wtedy powstawały pierwsze masowe czytniki laserowe płyt CD. Lecz nie tylko w takich działach technologia ta ma zastosowanie, jedno z nich objawiło się w sferze grawerowania w materiałach twardych jak metal czy nawet diament, bo pomimo iż jest najtwardszym kamieniem na (...)

Technologia laserowa i UV w grawernictwie

Newsletter - co to takiego?

email marketing, marketing, pr, reklama

(...) Człowiek w dzisiejszych czasach coraz częściej wykonuje wiele prostych czynności za pomocą Internetu. Wysyłanie wiadomości czy zakupy online są już właściwie codziennością. Sklepy internetowe, chcąc zachęcić kontrahentów do zakupów oraz sprawić, by byli na bieżąco z aktualną ofertą, proponują tak zwane newslettery. Dzięki nim firmy pozostają w stałym (...)

Newsletter - co to takiego?

Efektowne litery podświetlane

marketing, pr, promocja, reklama

(...) Reklama powinna być przede wszystkim skuteczna. Skuteczna reklama, to taka, która dociera do dużej liczby osób. Nie musi być koniecznie sporym wydatkiem dla przedsiębiorcy - ważne, by była ona widoczna.Bez wątpienia świetnym sposobem na zwrócenie uwagi każdego przechodnia jest wykorzystanie możliwości, jakie dają litery podświetlane. Litery tego typu wyglądają bardzo efektownie zwłaszcza w nocy, są też dobrze widoczne w ciągu dnia. (...)

Efektowne litery podświetlane

W to warto inwestować budżety reklamowe

agencja reklamowa, marketing, pr, public relations, reklama

(...) Już praktycznie każdy przedsiębiorca zdaje sobie sprawę z tego, że tak naprawdę warto w dalszym ciągu inwestować w swego rodzaju reklamę. Jest o o tyle korzystne, że bardzo często okazuje się, że zwraca nam się z nawiązką. Nic więc dziwnego, że praktycznie każde przedsiębiorstwo ma do zaoferowania swoim klientom gadżety reklamowe."Jak jednak wybrać gadżety?" - Na to pytanie poszukuje (...)

W to warto inwestować budżety reklamowe

Na czym polega praca Tajemniczego Klienta?

marketing, pr, promocja, public relations, reklama

(...) Tam, gdzie ktoś pracuje przy obsłudze Klienta, jest też jakaś forma kontroli jakości wykonywania tej pracy. Poza obserwacją osoby pracującej z Klientem, istnieje metoda o wiele bardziej dyskretna i stosowana w biznesie - jest nią "Mystery Shopping".Mystery Shopping (określany również mianem Secret Client lub też Tajemniczy Klient) polega na wcieleniu się w rolę zwykłego Klienta w wybranej placówce handlowej, bądź (...)

Na czym polega praca Tajemniczego Klienta?

Nowoczesna i tania reklama małej firmy

agencja reklamowa, promocja, public relations, reklama

(...) Niezależnie od tego, czy prowadzimy osiedlowy sklep spożywczy czy jesteśmy właścicielami małej restauracji, musimy zadbać o odpowiednią promocję własnej działalności. Reklama ma nam pomóc nie tylko w pozyskiwaniu coraz to nowych klientów. Celem działań marketingowych jest także zwiększanie zyskowności oraz wzmacnianie wizerunku przedsiębiorstwa na rynku. Dzisiaj praktycznie każda profesjonalna agencja reklamowa jest w stanie zaproponować nam kilka różnych sposobów taniej i skutecznej promocji. Oczywiście wcale nie chodzi o (...)

Nowoczesna i tania reklama małej firmy

Marketing na targach

marketing, promocja, reklama, targi

(...) się na targi najlepiej byłoby decydować się na znacznie większe zakupy. Stojaki na plakaty także należą do elementów każdych targów. Dzięki plakatom, klienci mogą zorientować się, w jakich godzinach i gdzie będą odbywały się targi, ale przede wszystki w jakich miejscach będą przedstawiać swoje produkty przedsiębiorstwa, jakich produktami są zainteresowani. Stojaki reklamowe mają więc za zadanie nie tylko zachęcać, ale przede wszystkim informować. Dzięki temu, że klient będzie poinformowany będzie (...)

Marketing na targach

Plan strategii PR

marketing, pr, promocja, reklama

(...) W naszym kraju dopiero na początku lat 90. zaczęto interesować się zagadnieniem public relation. Wykształciło się w 1994 roku organizację Polskie Stowarzyszenie Public Relations , które skupia w swoim gronie pracowników działów PR, ludzi, których głównym celem jest monitoring mediów, pracowników agencji public relations, oraz rozwój e-pr i innych.Monitoring mediów dla firm opiera się na monitoringu internetu lub gazet. (...)

Plan strategii PR

Obsługa technik lojalnościowych

marketing, promocja, reklama

(...) Niezwykle istotne przy badaniach marketingowych są takie elementy jak: marketing relacji, system lojalnościowy, programy partnerskie, programy motywacyjne, programy lojalnościowe, systemy lojalnościowe, program lojalnościowy oraz jakość obsługi klienta, opinie klienta, badanie satysfakcji klienta. Proces - czyli kilka faz i elementów, które mają charakter powtarzalny. Celowe - przydatne do podjęcia konkretnej decyzji, do konkretnego problemu. Obiektywny - oznacza, że w badaniach stosuje się ogólnie przyjęte standardy i zasady obiektywności, wykorzystując metody naukowe do interpretacji, gromadzenia i analizy danych. Obiektywność może również oznaczać takie ustalenie wyników badań aby nie sugerowały odpowiedzi. Obsługa programów lojalnościowych otrzymała w naszej firmie najwyższy możliwy priorytet.Funkcje badań marketingowych są następujące: opisowa - ukazuje otoczenie rynkowe (rynku, konkurencji, itp.), prognostyczna - polega na przewidywaniu przyszłości na podstawie tego (...)

Obsługa technik lojalnościowych

Instytut badawczy

marketing, pr, promocja, public relations, reklama

(...) Wyniki badań marketingowych odnośnie pracy domowej a także zainteresowania nią pośród pracodawców okazały się średnio interesujące. Zrealizowane badania ankietowe przy uwzględnieniu reprezentatywnej próby pracodawców w całym kraju dowiodły, że nazbyt znaczna liczba procedur prawnych zniechęca skutecznie do stosowania tego rodzaju zatrudnienia. Na kolejne kroki badań marketingowych i prac przeprowadzonych w tej tematyce składały się kolejne etapy: dobór próbki badawczej, przygotowanie kwestionariuszy badawczych, akcja telemarketingowa, wnioski po zakończeniu badania, pogrupowanie oraz podsumowanie rezultatów. (...)

Instytut badawczy

PR internetowy

marketing, pr, public relations, reklama

(...) Wśród technik z obszaru public relations realizowanych przez naszą firmę można wymienić następujące:* działania PR wykraczające poza obszar naszego kraju,* identyfikacja wizualna,* śledzenie mediów,* stosunki z mediami,* ćwiczenia ze stylistą - savoir vivre w biznesie,* komunikacja wewnętrzna, audyty, programy motywacyjne,* programy CSR,* relacje inwestorskie (...)

PR internetowy

Marketing Reklama Promocja Pr Public relations Agencja reklamowa Akcje promocyjne
Copyright © 2008 buytemplates.net. All Rights Reserved. E4.0.3