Decyzją Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego MNiSW-DNS-WUN-6014-16835-2/KŁ/11 z dnia 2011-09-09 Wyższa Szkoła Liderów Społecznych i Mediów z siedzibą w Warszawie otwiera nowy kierunek pod nazwą Organizacja produkcji filmowej i telewizyjnej. Studia są przeznaczone dla osób zajmujących się wystąpieniami publicznymi, którzy planują karierę zawodową w kontekście kształtowania osobowości.
Kontakt z nami

Napisz

W 2005 roku w Brwinowie pod Warszawą powstała Wyższa Szkoła Liderów Społecznych i Mediów. Pierwszym kierunkiem, który uczelnia zaproponowała swoim przyszłym studentom była politologia. Wprowadziliśmy nowatorski system kształcenia na odległość, który oszczędzał pieniądze studenta, Jego czas, dawał możliwość zdobycia wyższego wykształcenia bez konieczności dezorganizacji pracy zawodowej i życia rodzinnego.

Sposób kształcenia oferowany przez WSLSiM to oszczędność czasu, pieniędzy, brak dezorganizacji pracy i życia rodzinnego! Uczelnia umożliwia uzyskanie dyplomu w nowoczesnym i bardzo wygodnym systemie, pozwala na naukę we własnym tempie i eliminuje niedogodności i koszty klasycznego szkolenia w auli wykładowej.

public relations

Idealna kontrola

marketing, promocja, public relations

(...) Coraz częściej we wszystkich niemalże firmach i zakładach produkcyjnych na rynku stosuje się identyfikatory. Nie ma w tym nic dziwnego, albowiem znacznie ułatwiają właścicielowi firmy kontrolę nad pracownikami i czasem pracy. Warto wiec powiedzieć, ze identyfikatory to karty plastikowe, które to zawierają dane osobowe pracowników. Co więcej identyfikatory ułatwiają nam bardzo szybka a także bezproblemowa identyfikacje, pracownika, jaki to wykonuje swoje obowiązki na terenie (...)

Idealna kontrola

W to warto inwestować budżety reklamowe

agencja reklamowa, marketing, pr, public relations, reklama

(...) czyścików do smartphonów warto przeprowadzić badanie rynku, aby dowiedzieć się czy faktycznie ten produkt będzie najlepszym dla nas rozwiązaniem. Warto ukierunkować się tutaj na trzy podstawowe kwestie tj.:- koszty produkcji,- ilość wyprodukowanych sztuk,- oraz zadowolenie potencjalnych klientów.Kierując się w/w wytycznymi z pewnością znajdziemy dla siebie dokładnie taki produkt, który nie (...)

W to warto inwestować budżety reklamowe

Co zrobić aby zaistnieć w sieci?

content marketing, generowanie leadów, leady b2b, marketing, pr, public relations

(...) XXI wiek to bardzo ciężkie czasy dla marketingu. Sprzedaż produktów lub usług w internecie jest naprawdę bardzo trudnym zadaniem, który wymaga wprowadzenia odpowiednich działań. Nowoczesne formy reklamy skupiają w sobie najlepsze metody pozyskiwania klientów oraz długotrwałej budowy więzi. Która więc gałąź (...)

Co zrobić aby zaistnieć w sieci?

Nowoczesna i tania reklama małej firmy

agencja reklamowa, promocja, public relations, reklama

(...) witryny. Dzięki temu zwiększymy jej widoczność w sieci, a nasza marka lub firma stanie się tym samym znacznie bardziej rozpoznawalna. Szczególną uwagę warto zwrócić na treść, która znajdzie się na stronie, a także na jej szatę graficzną. Witryna powinna być nie tylko przejrzysta, ale i atrakcyjna pod względem wizualnym. Dzięki temu będzie przykuwać uwagę, zaciekawiać, a może nawet intrygować potencjalnego klienta.Jeśli interesuje nas reklama dla firm, możemy także zainteresować się innymi formami promocji. Wciąż (...)

Nowoczesna i tania reklama małej firmy

Kim jest tajemniczy klient?

marketing, promocja, public relations, szkolenia

(...) Klienta. Jest to zbiór reguł, którymi muszą sugerować się wszyscy pracownicy w czasie rozmów prowadzonych z klientem.Jedną z metod wchodzącą w skład mystery shopper jest tak zwany Tajemniczy Klient. Cichy Klient wykonuje badania testowe, za co uzyskuje wynagrodzenie. Nazywa się ich klientami testowymi bądź tajemniczym gościem. Ich niepoprawna nazwa to ankieter. Zobowiązani są do działań w zgodzie z konkretnymi wytycznymi, a plan musi być tak tworzony, by przedstawiał typowe zachowanie klienta danej firmy. Osoby pracujące na pozycji cichego klienta przechodzą specjalne szkolenia na temat standardów obsługi klientów, aby podczas wykonywania swych zadań mieli świadomość, na co mają zwrócić szczególną atencję.Żeby pracownicy danych firm, którzy mają (...)

Kim jest tajemniczy klient?

PR internetowy

marketing, pr, public relations, reklama

(...) relations. Ze względu na fakt, iż internet jest coraz bardziej powszechny dla coraz większej liczby ludzi, notuje się coraz większe potrzeby w obszarze kreowania i kształtowania pozytywnego wizerunku produktu, firmy czy też konkretnych osób. Aktualnie nikt nie umniejsza prędkości rozprzestrzeniania się informacji przy użyciu łączy elektronicznych a także (...)

PR internetowy

Marketing Reklama Promocja Pr Public relations Agencja reklamowa Akcje promocyjne
Copyright © 2008 buytemplates.net. All Rights Reserved. E4.0.3