Decyzją Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego MNiSW-DNS-WUN-6014-16835-2/KŁ/11 z dnia 2011-09-09 Wyższa Szkoła Liderów Społecznych i Mediów z siedzibą w Warszawie otwiera nowy kierunek pod nazwą Organizacja produkcji filmowej i telewizyjnej. Studia są przeznaczone dla osób zajmujących się wystąpieniami publicznymi, którzy planują karierę zawodową w kontekście kształtowania osobowości.
Kontakt z nami

Napisz

W 2005 roku w Brwinowie pod Warszawą powstała Wyższa Szkoła Liderów Społecznych i Mediów. Pierwszym kierunkiem, który uczelnia zaproponowała swoim przyszłym studentom była politologia. Wprowadziliśmy nowatorski system kształcenia na odległość, który oszczędzał pieniądze studenta, Jego czas, dawał możliwość zdobycia wyższego wykształcenia bez konieczności dezorganizacji pracy zawodowej i życia rodzinnego.

Sposób kształcenia oferowany przez WSLSiM to oszczędność czasu, pieniędzy, brak dezorganizacji pracy i życia rodzinnego! Uczelnia umożliwia uzyskanie dyplomu w nowoczesnym i bardzo wygodnym systemie, pozwala na naukę we własnym tempie i eliminuje niedogodności i koszty klasycznego szkolenia w auli wykładowej.

promocja

Technologia laserowa i UV w grawernictwie

marketing, promocja, reklama

(...) ziemi, laser jest w stanie wygrawerować na nim napis. Laser do grawerowania służy przede wszystkim do oznaczania produktów jeśli chodzi o datę ważności czy inne ważne dane, ponieważ grawerowanie zapewnia wytrzymałość i niezniszczalność tak oznaczonej informacji. Takie urządzenie jak grawerka laserowa często wykorzystują choćby jubilerzy, aby w razie np. zamówienia obrączek ślubnych móc wygrawerować na nich datę ślubu, ewentualnie imiona małżonków na żądanie klientów. Kolejną sprawą jest technologia ultrafioletowa czyli UV. Wykorzystuje ona promieniowanie ultrafioletowe do druku, a (...)

Technologia laserowa i UV w grawernictwie

Efektowne litery podświetlane

marketing, pr, promocja, reklama

(...) nie są podświetlane, wyglądają skromniej i trochę mniej nowocześnie.Podświetlane litery przestrzenne wykonywane są z materiałów takich jak plexi, PCV czy aluminium. Jednak zdarza się też, że są one robione z innych materiałów, które zaproponuje klient. Wysokiej jakości wykonanie liter przestrzennych gwarantuje ich długoletnią trwałość, a także to, że zachowają one niezmiennie estetyczny wygląd.Istnieje bardzo wiele możliwości w (...)

Efektowne litery podświetlane

Idealna kontrola

marketing, promocja, public relations

(...) danego zakładu. Nowoczesne identyfikatory Obecnie każdy właściciel firmy może zaopatrzyć się w różnorodne identyfikatory, jednakże najpopularniejsze są identyfikatory z zapięciem magnetycznym. Są one wybierane bardzo często, albowiem cechują się wielka ilością zalet i walorów. Należy wiec wspomnieć, jaka role mogą pełnić identyfikatory w środowisku pracowniczym oraz firmowym. Przede wszystkim ten rodzaj identyfikatorów pozwala na szybka i bardzo łatwa identyfikacje (...)

Idealna kontrola

Na czym polega praca Tajemniczego Klienta?

marketing, pr, promocja

(...) Tam, gdzie ktoś pracuje przy obsłudze Klienta, jest też jakaś forma kontroli jakości wykonywania tej pracy. Poza obserwacją osoby pracującej z Klientem, istnieje metoda o wiele bardziej dyskretna i stosowana w biznesie - jest nią "Mystery Shopping".Mystery Shopping (określany również mianem Secret Client lub też Tajemniczy Klient) polega na wcieleniu się w rolę zwykłego Klienta w wybranej placówce handlowej, bądź świadczącej jakieś usługi. Celem takiego badania jest oczywiście zbadanie i ocena sposobu, szybkości i jakości obsługi w danym punkcie przez konkretnego pracownika. Szczegółowo z tematyką można zapoznać się tutaj. Osoba wcielająca się w rolę Tajemniczego Klienta nie może zdradzić, że bierze udział w (...)

Na czym polega praca Tajemniczego Klienta?

Nowoczesna i tania reklama małej firmy

agencja reklamowa, promocja, public relations, reklama

(...) to, by decydować się na ogólnopolską kampanię w telewizji czy w prasie. Dzisiaj skutecznie można reklamować się nawet za pośrednictwem sieci - takie internetowe reklamy czy inne formy promocji idealnie sprawdzą się w przypadku osób prowadzących niewielkie firmy, ale oczywiście nie tylko. W dobie Internetu każde przedsiębiorstwo powinno posiadać własną witrynę w sieci. W przypadku małych firm wystarczająca powinna być ciekawie zaprojektowana strona z kilkoma podstronami, ale nie można zapomnieć także o wypozycjonowaniu takiej (...)

Nowoczesna i tania reklama małej firmy

Marketing na targach

marketing, promocja, reklama, targi

(...) miejsca w których można znaleźć poszukiwane produkty czy też katalogi. Pojawiają się także często specjalne stojaki na ulotki. Są one umieszczane najczęściej przy poszczególnych produktach i udzielają o nich więcej informacji. Niektóre przedsiębiorstwa umieszczają przy produktach ulotki, które mają stanowić kupony zniżkowe. Upoważniają one do zgłaszania się do sprzedawców i ubiegania się o zniżki nawet od kilkunastu do kilkudziesięciu procent. Koszt takich produktów jest o wiele niższy, dlatego udając (...)

Marketing na targach

Plan strategii PR

marketing, pr, promocja, reklama

(...) usług pt. komponowanie wizerunku nie zawsze zdają sobie sprawę z poślizgów w wystąpieniu rezultatów kreowania wizerunku. Często agencje public relations opracowują wzorce współpracy z firmami, mające na celu skuteczne wdrożenie strategii pr. W przypadku starań public relations (z ang. - kontakty z otoczeniem efekty operacji agencje PR występują z poślizgiem.Często w życiu codziennym spotykamy się z pojęciem public (...)

Plan strategii PR

Kim jest tajemniczy klient?

marketing, promocja, public relations, szkolenia

(...) powinny stanowić jednolitą cząstkę systemu informacyjnego w konkretnym przedsiębiorstwie.Kolejną z metod marketingowych jest mystery shopping. Prezentuje nie wymyślone, lecz prawdziwe sytuacje i doświadczenia klientów w danych punktach sprzedaży. Metoda ta obiektywnie ocenia proces obsługi klienta. Ta metoda analizuje poziom obsługi klienta. Najczęściej takie badanie polega na tym, iż pracownik udaje się na symulowane zakupy, a swoje uwagi powiązane z obsługą opisuje w przygotowanym formularzu. Ocenianiu poddaje się wystrój wizytowanej placówki, prezentacja produktów no i oczywiście obsługa klienta. Badana firma dostaje na końcu raport z kontroli uwzględniający wyniki punktowe. Analizy mystery shopping funkcjonują przy wykorzystaniu Standardów Obsługi (...)

Kim jest tajemniczy klient?

Obsługa technik lojalnościowych

marketing, promocja, reklama

(...) co było w przeszłości (ekstrapolacja trendu), innowacyjna - poszukiwanie na rynku nowych rozwiązań, szans, zmian na realizowanie nowych zadań, kontrolna - kontrola realizacji celu np. kampanii promocyjnej, czy dany cel jest realizowany i z jakim wynikiem, wyjaśniająca - wyjaśnienie zależności i przyczyn zaistniałej sytuacji, szukamy zależności przyczynowo-skutkowych, np. podnosimy cenę i zakładamy że coś się stanie, musimy więc to zweryfikować. Przystępując do opracowania planu działania kierownictwo musi dysponować informacjami, które umożliwiają uzyskanie rozeznania w sprawach zasadniczych dla firmy, m.in.: gdzie i jaką aktywizację sprzedaży prowadzić, na jakim rynku lokować własny produkt, jak prawidłowo wyznaczyć kanały dystrybucji, jakie przyjąć kryteria oceny efektywności nakładów na badania marketingowe typu Mystery Shopping czy Tajemniczy Klient, co produkować, ile i kiedy, jak określać akceptację przez nabywców produktów nowo wprowadzonych na rynek i (...)

Obsługa technik lojalnościowych

Marketing Reklama Promocja Pr Public relations Agencja reklamowa Akcje promocyjne
Copyright © 2008 buytemplates.net. All Rights Reserved. E4.0.3