Decyzją Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego MNiSW-DNS-WUN-6014-16835-2/KŁ/11 z dnia 2011-09-09 Wyższa Szkoła Liderów Społecznych i Mediów z siedzibą w Warszawie otwiera nowy kierunek pod nazwą Organizacja produkcji filmowej i telewizyjnej. Studia są przeznaczone dla osób zajmujących się wystąpieniami publicznymi, którzy planują karierę zawodową w kontekście kształtowania osobowości.
Kontakt z nami

Napisz

W 2005 roku w Brwinowie pod Warszawą powstała Wyższa Szkoła Liderów Społecznych i Mediów. Pierwszym kierunkiem, który uczelnia zaproponowała swoim przyszłym studentom była politologia. Wprowadziliśmy nowatorski system kształcenia na odległość, który oszczędzał pieniądze studenta, Jego czas, dawał możliwość zdobycia wyższego wykształcenia bez konieczności dezorganizacji pracy zawodowej i życia rodzinnego.

Sposób kształcenia oferowany przez WSLSiM to oszczędność czasu, pieniędzy, brak dezorganizacji pracy i życia rodzinnego! Uczelnia umożliwia uzyskanie dyplomu w nowoczesnym i bardzo wygodnym systemie, pozwala na naukę we własnym tempie i eliminuje niedogodności i koszty klasycznego szkolenia w auli wykładowej.

Okiem reportera

marketing

reklama

promocja

pr

Plan strategii PR


W naszym kraju dopiero na początku lat 90. zaczęto interesować się zagadnieniem public relation. Wykształciło się w 1994 roku organizację Polskie Stowarzyszenie Public Relations , które skupia w swoim gronie pracowników działów PR, ludzi, których głównym celem jest monitoring mediów, pracowników agencji public relations, oraz rozwój e-pr i innych.



Monitoring mediów dla firm opiera się na monitoringu internetu lub gazet. Firmy otrzymują akces on-line do danych dostarczanych przez monitoring mediów. Przeglądana jest prasa codzienną i lokalną pod kątem konstruowania wizerunku podmiotu gospodarczego dla potencjalnych klientów. Brane są pod uwagę tytuły z branży IT, elektronicznej, farmaceutycznej czy kosmetycznej, ale także czasopism z branż takich jak epr, PR, public relations, net pr, kreowanie wizerunku.


Podmioty gospodarcze korzystające z usług pt. komponowanie wizerunku nie zawsze zdają sobie sprawę z poślizgów w wystąpieniu rezultatów kreowania wizerunku. Często agencje public relations opracowują wzorce współpracy z firmami, mające na celu skuteczne wdrożenie strategii pr. W przypadku starań public relations (z ang. - kontakty z otoczeniem efekty operacji agencje PR występują z poślizgiem.


Często w życiu codziennym spotykamy się z pojęciem public relation, jednak ciężko jest jednoznacznie zdefiniować czym jest public relation. Wikipedia sugeruje, że istnieje ponad 2000 różnych określeń czym jest i czym nie jest PR. Wiele osób zajmujących wysokie stanowiska w firmach np. kadra menadżerska, dyrektorzy, szeregowi pracownicy, kierownicy oddziałów, zastanawiają się dlaczego public relations jest taki ważny a jaka w tym wszystkim jest rola a co robią agencje public relations.


marketing, reklama, promocja, pr


Marketing Reklama Promocja Pr Public relations Agencja reklamowa Akcje promocyjne
Copyright © 2008 buytemplates.net. All Rights Reserved. E4.0.3