Decyzją Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego MNiSW-DNS-WUN-6014-16835-2/KŁ/11 z dnia 2011-09-09 Wyższa Szkoła Liderów Społecznych i Mediów z siedzibą w Warszawie otwiera nowy kierunek pod nazwą Organizacja produkcji filmowej i telewizyjnej. Studia są przeznaczone dla osób zajmujących się wystąpieniami publicznymi, którzy planują karierę zawodową w kontekście kształtowania osobowości.
Kontakt z nami

Napisz

W 2005 roku w Brwinowie pod Warszawą powstała Wyższa Szkoła Liderów Społecznych i Mediów. Pierwszym kierunkiem, który uczelnia zaproponowała swoim przyszłym studentom była politologia. Wprowadziliśmy nowatorski system kształcenia na odległość, który oszczędzał pieniądze studenta, Jego czas, dawał możliwość zdobycia wyższego wykształcenia bez konieczności dezorganizacji pracy zawodowej i życia rodzinnego.

Sposób kształcenia oferowany przez WSLSiM to oszczędność czasu, pieniędzy, brak dezorganizacji pracy i życia rodzinnego! Uczelnia umożliwia uzyskanie dyplomu w nowoczesnym i bardzo wygodnym systemie, pozwala na naukę we własnym tempie i eliminuje niedogodności i koszty klasycznego szkolenia w auli wykładowej.

Okiem reportera

marketing

reklama

pr

 email marketing

Newsletter - co to takiego?

Człowiek w dzisiejszych czasach coraz częściej wykonuje wiele prostych czynności za pomocą Internetu. Wysyłanie wiadomości czy zakupy online są już właściwie codziennością.

Sklepy internetowe, chcąc zachęcić kontrahentów do zakupów oraz sprawić, by byli na bieżąco z aktualną ofertą, proponują tak zwane newslettery. Dzięki nim firmy pozostają w stałym kontakcie z klientami i informują ich o nowościach, dostępnych promocjach czy też zmianach, które zaszły w regulaminie.

Wysyłka newsletterów zawsze ma charakter dobrowolny, co znaczy, że klient sam może zadecydować, czy jest zainteresowany otrzymywaniem elektronicznego biuletynu. Akceptacja oferowanego przez sklepy internetowe newslettera, często wiąże się z atrakcyjnymi korzyściami. Niekiedy są to zniżki na pierwsze lub kolejne zakupy, czy też inne atrakcyjne bonusy.

Newslettery zawsze przychodzą na wskazany przez zainteresowanego adres e-mail w regularnym odstępie czasowym. Często można w nich odnaleźć treści, które nie zostają umieszczone na stronach sklepów. Dotyczą one ciekawych porad, wartych uwagi rabatów lub informacji o wyprzedażach.

Elektroniczne biuletyny, przesyłane przez firmy, cieszą się dużą popularnością wśród internautów. Interesujące informacje oraz atrakcyjne grafiki często przykuwają wzrok oraz okazują się naprawdę przydatne. Jednak, w razie braku satysfakcji z otrzymywania newsletterów, zawsze można z nich po prostu zrezygnować, nie ponosząc przy tym żadnych konsekwencji.

marketing, reklama, pr, email marketing


Marketing Reklama Promocja Pr Public relations Agencja reklamowa Akcje promocyjne
Copyright © 2008 buytemplates.net. All Rights Reserved. E4.0.3