Decyzją Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego MNiSW-DNS-WUN-6014-16835-2/KŁ/11 z dnia 2011-09-09 Wyższa Szkoła Liderów Społecznych i Mediów z siedzibą w Warszawie otwiera nowy kierunek pod nazwą Organizacja produkcji filmowej i telewizyjnej. Studia są przeznaczone dla osób zajmujących się wystąpieniami publicznymi, którzy planują karierę zawodową w kontekście kształtowania osobowości.
Kontakt z nami

Napisz

W 2005 roku w Brwinowie pod Warszawą powstała Wyższa Szkoła Liderów Społecznych i Mediów. Pierwszym kierunkiem, który uczelnia zaproponowała swoim przyszłym studentom była politologia. Wprowadziliśmy nowatorski system kształcenia na odległość, który oszczędzał pieniądze studenta, Jego czas, dawał możliwość zdobycia wyższego wykształcenia bez konieczności dezorganizacji pracy zawodowej i życia rodzinnego.

Sposób kształcenia oferowany przez WSLSiM to oszczędność czasu, pieniędzy, brak dezorganizacji pracy i życia rodzinnego! Uczelnia umożliwia uzyskanie dyplomu w nowoczesnym i bardzo wygodnym systemie, pozwala na naukę we własnym tempie i eliminuje niedogodności i koszty klasycznego szkolenia w auli wykładowej.

marketing

Technologia laserowa i UV w grawernictwie

marketing, promocja, reklama

(...) Technologia laserowa to bardzo nowoczesne narzędzie, w końcu pierwsze prototypowe urządzenie podobne do lasera, ale jeszcze nim nie będące stworzono zostało dopiero w 1954 roku. Lecz przemysłowe i masowe zastosowanie laserów dopiero zaczynało się kształtować od lat 70- tych, a szczególnym okresem dla nich są lata 90-te. To właśnie wtedy powstawały pierwsze masowe czytniki laserowe płyt CD. Lecz nie tylko w takich działach technologia ta ma zastosowanie, jedno z nich objawiło się w sferze grawerowania w materiałach twardych jak metal czy nawet diament, bo pomimo iż jest najtwardszym kamieniem na (...)

Technologia laserowa i UV w grawernictwie

Newsletter - co to takiego?

email marketing, marketing, pr, reklama

(...) kontakcie z klientami i informują ich o nowościach, dostępnych promocjach czy też zmianach, które zaszły w regulaminie. Wysyłka newsletterów zawsze ma charakter dobrowolny, co znaczy, że klient sam może zadecydować, czy jest zainteresowany otrzymywaniem elektronicznego biuletynu. Akceptacja oferowanego przez sklepy internetowe newslettera, często wiąże się z (...)

Newsletter - co to takiego?

Efektowne litery podświetlane

marketing, pr, promocja, reklama

(...) Reklama powinna być przede wszystkim skuteczna. Skuteczna reklama, to taka, która dociera do dużej liczby osób. Nie musi być koniecznie sporym wydatkiem dla przedsiębiorcy - ważne, by była ona widoczna.Bez wątpienia świetnym sposobem na zwrócenie uwagi każdego przechodnia jest wykorzystanie możliwości, jakie dają litery podświetlane. Litery tego typu wyglądają bardzo efektownie zwłaszcza w nocy, są też dobrze widoczne w ciągu dnia. (...)

Efektowne litery podświetlane

Idealna kontrola

marketing, promocja, public relations

(...) Coraz częściej we wszystkich niemalże firmach i zakładach produkcyjnych na rynku stosuje się identyfikatory. Nie ma w tym nic dziwnego, albowiem znacznie ułatwiają właścicielowi firmy kontrolę nad pracownikami i czasem pracy. Warto wiec powiedzieć, ze identyfikatory to karty plastikowe, które to zawierają dane osobowe pracowników. Co więcej identyfikatory ułatwiają nam bardzo szybka a także bezproblemowa identyfikacje, pracownika, jaki to wykonuje swoje obowiązki na terenie (...)

Idealna kontrola

W to warto inwestować budżety reklamowe

agencja reklamowa, marketing, pr, public relations, reklama

(...) odpowiedzi praktycznie każdy właściciel firmy, ponieważ tak naprawdę trudno jest wybrać coś interesującego z opcji, które mamy obecnie dostępne. Dzieje się tak przede wszystkim dlatego, że tak naprawdę produktów jest zbyt wiele i nie mamy opcji, aby w krótkim czasie wybrać coś interesującego. Do tego jeszcze dochodzą koszty produkcji na które musimy uważać.Z tego też powodu wiele (...)

W to warto inwestować budżety reklamowe

Na czym polega praca Tajemniczego Klienta?

marketing, pr, promocja

(...) Tam, gdzie ktoś pracuje przy obsłudze Klienta, jest też jakaś forma kontroli jakości wykonywania tej pracy. Poza obserwacją osoby pracującej z Klientem, istnieje metoda o wiele bardziej dyskretna i stosowana w biznesie - jest nią "Mystery Shopping".Mystery Shopping (określany również mianem Secret Client lub też Tajemniczy Klient) polega na wcieleniu się w rolę zwykłego Klienta w wybranej placówce handlowej, bądź świadczącej jakieś usługi. Celem takiego badania jest oczywiście zbadanie i ocena sposobu, szybkości i jakości obsługi w danym punkcie przez konkretnego pracownika. Szczegółowo z tematyką można zapoznać się tutaj. Osoba wcielająca się w rolę Tajemniczego Klienta nie może zdradzić, że bierze udział w (...)

Na czym polega praca Tajemniczego Klienta?

Co zrobić aby zaistnieć w sieci?

content marketing, generowanie leadów, leady b2b, marketing, pr, public relations

(...) popularności zaliczają się własnie do wcześniej wspomnianego terminu: content marketing. Najpopularniejszymi rozwiązaniami są: webinary, formy graficzne, e-maile reklamowe, evideo, podcasty oraz artykuły. Pamiętajmy aby jakość artykułów była na najwyższym poziomie. Zlecenie napisania unikalnych treści (...)

Co zrobić aby zaistnieć w sieci?

Marketing na targach

marketing, promocja, reklama, targi

(...) Wyprowadzka czy zmiana mieszkania wiąże się zazwyczaj z ogromnymi kosztami. Niezależnie od tego, czy zamienia się mieszkanie z większego na mniejsze, odwrotnie czy też się wprowadza do całkiem nowego, bardzo ważne jest, by wybrać odpowiednie miejsce, gdzie będzie można odszukać wszystko, czego się potrzebuje. Przedsiębiorcy rozprowadzający wyposażenie do domu postarali się o stworzenie takiego miejsca, jak targi z wyposażeniem do domu. Na targach takich można odnaleźć miejsca takie, jak ekspozytory, czyli (...)

Marketing na targach

Plan strategii PR

marketing, pr, promocja, reklama

(...) W naszym kraju dopiero na początku lat 90. zaczęto interesować się zagadnieniem public relation. Wykształciło się w 1994 roku organizację Polskie Stowarzyszenie Public Relations , które skupia w swoim gronie pracowników działów PR, ludzi, których głównym celem jest monitoring mediów, pracowników agencji public relations, oraz rozwój e-pr i innych.Monitoring mediów dla firm opiera się na monitoringu internetu lub gazet. (...)

Plan strategii PR

Kim jest tajemniczy klient?

marketing, promocja, public relations, szkolenia

(...) Badania marketingowe obejmują mające cel, cykliczne i obiektywne działania oraz prezentację informacji przeprowadzane w sytuacji podejmowania decyzji z zakresu marketingu. W przypadku omawianych badań proces to parę elementów i faz, które mają charakter powtarzalny. Celowość analiz to ich przydatność przy konkretnym problemie oraz w podejmowaniu odpowiednich decyzji. Natomiast obiektywizm badań oznacza, że w analizach marketingowych stosowane są wyznaczone zasady i reguły, które wykorzystywane są w zbieraniu, analizie i interpretowaniu pozyskanych działań. Dodatkowo obiektywność to takie określenie wyników, by nie sugerowały odpowiedzi. Systematyczność analiz marketingowych to znaczy, że muszą być one odpowiednio zaplanowane i zorganizowane, a także (...)

Kim jest tajemniczy klient?

Obsługa technik lojalnościowych

marketing, promocja, reklama

(...) Niezwykle istotne przy badaniach marketingowych są takie elementy jak: marketing relacji, system lojalnościowy, programy partnerskie, programy motywacyjne, programy lojalnościowe, systemy lojalnościowe, program lojalnościowy oraz jakość obsługi klienta, opinie klienta, badanie satysfakcji klienta. Proces - czyli kilka faz i elementów, które mają charakter powtarzalny. Celowe - przydatne do podjęcia konkretnej decyzji, do konkretnego problemu. Obiektywny - oznacza, że w badaniach stosuje się ogólnie przyjęte standardy i zasady obiektywności, wykorzystując metody naukowe do interpretacji, gromadzenia i analizy danych. Obiektywność może również oznaczać takie ustalenie wyników badań aby nie sugerowały odpowiedzi. Obsługa programów lojalnościowych otrzymała w naszej firmie najwyższy możliwy priorytet.Funkcje badań marketingowych są następujące: opisowa - ukazuje otoczenie rynkowe (rynku, konkurencji, itp.), prognostyczna - polega na przewidywaniu przyszłości na podstawie tego (...)

Obsługa technik lojalnościowych

Instytut badawczy

badania, marketing, pr

(...) miastach w Polsce. Lista firm badania opinii publicznej, które współpracują ściśle z nami, udostępniona jest na naszej firmowej stronie internetowej. Odnajdziecie tam dodatkowo opisy stosowanych przez nas sposobów badania opinii publicznej w podziale tematycznym oraz rzeczowym począwszy od sposobów wykorzystujących dorobek z dziedziny wiedzy marketingowej a kończąc na dorobku z dziedziny public relations. Znany jest taki typ badań rynku, gdzie rolę kluczową odgrywa ewaluacja a także socjologia społeczna. Są to tzw. badania ewaluacyjne, których przykłady zastosowań odnajdziecie w udostępnianych przez nas materiałach zaprezentowanych na stronie internetowej. Połączenie dokumentacji badawczej oraz zasad używanych w socjologii zaowocowało pojawieniem się bardzo efektywnej metody badań marketingowych. Lepsze rozpoznanie potrzeb kontrahentów, decydentów i klientów może doprowadzić do zwiększenia zapotrzebowania na różnego typu płatne badania rynku. Prowadzony przez nas instytut badania rynku pracy prowadzi różnorakie badania społeczne i (...)

Instytut badawczy

PR internetowy

marketing, pr, public relations, reklama

(...) Wśród technik z obszaru public relations realizowanych przez naszą firmę można wymienić następujące:* działania PR wykraczające poza obszar naszego kraju,* identyfikacja wizualna,* śledzenie mediów,* stosunki z mediami,* ćwiczenia ze stylistą - savoir vivre w biznesie,* komunikacja wewnętrzna, audyty, programy motywacyjne,* programy CSR,* relacje inwestorskie (...)

PR internetowy

Marketing Reklama Promocja Pr Public relations Agencja reklamowa Akcje promocyjne
Copyright © 2008 buytemplates.net. All Rights Reserved. E4.0.3